Mysig kväll! ^^

Hej hej! :)
Jag måste bara berätta om hur mysig min lördagskväll var! ^^
Jag var hemma hos Johanna, det var evigheter sen vi träffades!! en månad sen sist tror jag! Så det var så himla kul att träffa min fina vän igen! ^^ <3
Vi fixade efterätt, jordgubbar, kiwi, hallon, grädde och vit choklad! :) riktigt gott blev det!! kan visa bilder sen! :P

Sen så blev det en hel del prat och skratt som vi hade att ta igen efter att ha varit ifrån varandra så länge ;)
Och så sjöng vi sing star tillsammans med hennes familj, hihi, jag var i lag med johannas lillasyster Emelie. Johanna var i lag med hennes mamma ;) Det var riktigt roligt och härligt att sjunga sing star igen, det var nämligen väldigt längesen jag gjorde det! Johannas otroligt söta lillebror Max var också med, men han ville inte sjunga, bara spela luftgitarr och dansa ;) så sött! ^^

Det var en supermysig kväll som vi snart måste göra om! :)


Kommentarer♥
Postat av: Johanna Nilsson

Ja det måste vi verkligen! kram

2011-04-05 @ 18:45:00
URL: http://jojosplace.devote.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0