Underbara söta lilla kusin! <3

Måste bara visa lite bilder på min söta kusin Celie! Hon är så himla gullig! och rolig! Bästa gullungen!
Hon var ju här under påskhelgen men nu har hon precis åkt hem, saknar henne såklart redan! ;)
Celie är så söt när jag är med henne, hon gör massor med teckningar och pysselsaker som jag får, så gulligt :')
Här kommer alltså lite härliga bilder på mig och Celie som vi tog när hon var här ;)

På påskdagen tog vi en liten cykeltur i orådet där jag bor ^^ på sommaren är det himla fint där vi bor tycker jag! :)
Då spelar det inte så stor roll att vi bor typ 100 mil från stan och resten av civilisationen! då kan man vara lite friluftsmänniska och vara ute och gå ner till havet eller ta en cykeltur ;)

När vi cyklat en bit lämnade vi cyklarna i diket och gick ner till vattnet för att känna på temperaturen i havet och balansera lite på stenar ;) kan tillägga att det var vidrigt kallt i vattnet!! Där kan man inte bada än på ett tag iaf!! ;)

Så hittade vi ett träd som vi klättrade i, eller nä, Celie klättrade och jag höll mig på marken ;) fast gillar faktiskt att klättra i träd! :P är väll lite barnslig, men det ska man vara tycker jag ^^

Sötnos!! ^^ <3


Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0