Solnedgång och Picknick

Hej finingar! Vet ni vad man behöver för en perfekt kväll?? det vet jag! ^^ En picknickkorg vid havet med solnedgången som utsikt! och härlig sällskap också såklart! Precis en sån perfekt kväll hade jag igår!

Jag och Michaela bestämade oss för att ha lite picknick, så vi packade en hel korg med olika grejer, och så tog vi med oss filtar och kuddar och gick ner till havet! :)
Vi hade en otroligt mysig kväll!! Man undrar ju varför man aldrig gjort detta förut!! för det var hur mysigt som helst!!
Så såna här kvällar kommer det nog bli fler av här framöver ^^
Här kommer lite bilder! :)


Picknickkorg och kuddar vid havet! ^^ så mysigt!!


<3


Grillmästaren!! ^^ hihi. Vi hade köpt en liten engångsgrill, den funkade faktiskt riktigt bra! :D maten blev jättegod!!


Maten bestod av kycklingspett, potatissallad, god sås, pinnbröd och till efterätt grillad banan med smält choklad! gott!

Vackert!


Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0