Secondhand in my <3

Hello! :D
Något jag verkligen tycker om är secondhand!! Det är så bra på många vis, återanvändning är bra för miljön, det är oftast väldigt billigt OCH man får sin egen stil!
Så därför är secondhand så himla bra! ^^
Var faktiskt på Erikshjälpen idag, vi skulle kolla på lite grejer till ett projekt till skolan, men självklart så råkade jag få med lite saker hem till mig själv också :D hittar alltid något när jag kollar på secondhand! :P
Idag fick en söt och originell väska och ett par jeans följa med hem ^^

Så här ser väskan ut :) söt va? ^^ och fick den för bara 38 kr! :D



Här är Jeansen jag hittade :) och ni kan aldrig gissa vad dom kostade!! ^^ haha, svaret finns under bilderna ;)


3 :-  Tre kronor!! så mycket kostade dom här byxorna!! :D så galet billigt! och fina var dom ju också ;) eller vad säger ni? ^^ Jag är lite ovan vid att ha höga midja, men gillar det!! ^^ så dom kommer nog användas en hel del nu under våren! :)

Kommentarer♥
Postat av: aaannzoo

HETTHETT! shit vad du är snygg eilert :D diggar verkligen jeansen och väskan! you've got style, girl ;D

2011-05-26 @ 22:06:14

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0