Premiär!!!!!!

Ohh shit vad lättad jag är nu!!! Jag och min underbara teatergrupp har precis haft premiär, och det gick så himla bra!! Åh vad skönt! ^^ Har varit så otroligt orolig över hur föreställningen skulle gå och har till och från verkligen känt mig osäker i min roll, i förrgår hade vi ju genrep vilket gick sjukt dåligt och självförtroendet var verkligen i botten!! Men nu känns allting bara så otroligt skönt och underbart!! Och jag är så himla lättad!!!
Ikväll är det premiärfest och det ska bli så roligt!! :D äntligen har all oro inför premiären släppt och vi ska bara ha kul! ^^
Så nu ska jag gå och byta om och fixa mig lite! :) Ni får ha en underbar Lördag!!! Kram på er! <3




Kommentarer♥
Postat av: Michaela

vad roligt att det gick bra! :D <3 Vill gärna komma och se en föreställning, vilka dagar spelar ni? :) Puss puss *!!! <3

2011-04-10 @ 10:20:50
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-04-10 @ 10:33:58
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Tack för svaret :)



Jag har hittat en sida på internet. Dock fraktar de inte till Sverige :(. Men jag får be min kompis köpa det nagellacket när hon åker till England (det är där de tillverkas)



Ha det bra ;)

2011-04-18 @ 20:10:48
URL: http://twistedlogiic.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0