Plugg och fika ;)

Vilken bra kombination det är egentligen, fika och plugg ;) skulle ju iof helst slippa plugget, men nu när jag ändå måste plugga kan man ju lyxa till det lite med gott kvällsfika ^^ Hoppas ni haft en bra kväll! :) nu ska jag snart gå och läsa topphälsa och sova ^^ är verkligen på G med allt vad som gäller hälsan nu :D titta bara vilket nyttigt fika jag tog! ;) hihi

Te- vanilj och rabarber (såå gott!!)
Rostbröd i fullkorn med ost och gurka ;)
Fil med hemgjord musli, nötter och äpple

Nä, nu ska jag fortsätta med pluggandet så jag kan gå och sova snart! ;) Pussar på er!! <3

Kommentarer♥
Postat av: Michaela

Vad lustigt! Vi åt nästan samma :) ska lägga upp vad jag åt också så får du se ;) <3

2011-04-20 @ 08:08:59

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0