Påskafton :)

Hej på er fina läsare! <3
Hoppas ni har haft en mysig påsk! Själv har jag haft det jättebra! ^^ Solen sken hela dagen och det har varit supervarmt! Hela förmiddagen har jag solat ute på altanen och bara njutit av värmen!

Jag fick även min moppe såld idag! :D så himla skönt! vi satte ut annonsen igår och fick flera svar redan idag, och på eftermiddagen kom det några och kollade på den, en pappa och hans barn som skulle köpa moppe, och tjejen bestämde sig nästan på en gång :D
Det är lite roligt, för tjejen som ska köpa moppen är Michaelas kusin, och det visste vi inte innan hon kom ;) tänk vad världen är liten! ;)

På kvällen kom min mormor, morfar, moster och två av mina fyra kusiner för att fira påsk :) Min släkt bor ända nere i Värmland så det var en lång resa för dom, hela 9 timmar tar det att åka från värmland och upp hit! Så det blir inte allt för ofta som vi träffas, vilket är lite tråkigt :( Älskar verkligen min släkt och skulle önska att vi kunde träffas lite oftare!  Men får se det från den positiva sidan, när vi väl träffas blir det väldigt speciellt och extra roligt!! ^^

Vi åt en jättegod påskmiddag, pratade, hoppade studsmatta och letade ägg! hihi, dom hade gömt ett ägg till mig med ^^ så gulligt tycker jag! och trots att jag är 18 nu så finns minsann lite barnasinne kvar i mig ;) haha, tyckte uppriktigt sagt att det var roligt att leta påskägg, vissa saker blir man helt enkelt inte för gammal för :P)


Äggmålning ;)

Resultatet :D

Det var så härligt att umgås med släkten igen! Det var ett tag sen nu, så det var jättemysigt! :) Jag tog lite bilder när vi hoppade studsmatta ;) en del blev riktigt roliga! :D


Underbar bild!!

Den här bilden ser verkligen galen ut! :P ser ut som att jag klippt in honom i bilden, men det har jag inte, han hoppade så ;) ser ut som att han faller ner från himlen eller nått! Härligt ;)

Också heelt galen bild, men ändå så härlig ^^ hon har värsta ninjastilen ju!! haha!

Galet och underbart! ^^




Kommentarer♥
Postat av: sanna & Albin

Hej eila det var kul när vi hoppade XdXDXDXDXD

2011-04-25 @ 16:54:25
URL: http://piruetten.bloggplatsen.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0