Kvällstur ^^

Hej alla underbara!!
Har haft en jättebra dag idag ^^ har hittat superfina secondhand grejer på Erikshjälpen och träffat härliga människor på skolan :) och dagen blev fulländad då min bästa finaste vän Michaela skickade ett sms och frågade om vi skulle ta en springtur :) jag kände att det var precis vad jag ville! ;) måste komma igång med träningen nu innan sommaren!

Så halv 8 kom Michaela och hämtade mig och så åkte vi iväg till Berga för att ta oss en springtur där! Vi kände för lite omväxling, lite nya miljöer. Brukar vanligtvis inte springa i Berga eftersom det är lite långt dit, men det var en superbra idé (Michaelas smarta idé förresten ^^) för det var så himla härligt att springa alldeles i närheten av vattnet, man fick lite frihetskänslor liksom :D

Vi sprang intervaller, sprang 5 min och gick 1 min, så höll vi på ett tag! tror vi fick ihop runt en timmes löpning, kanske lite mindre, men vi kände oss duktiga iaf ^^ hihi!

Vi hade med oss kamera så under springturen tog vi lite bilder, här kommer några av dom! :D

Wihoo! ;) redo för en springtur! :D haha



Vi hade en väldigt fin utsikt på vår springtur!! :) rekommenderar verkligen att springa nära vattnet om man vill njuta  av springturen och få inspiration ^^



Stannade på en brygga för att göra lite sit-ups och armhävningar ;)



Du är bäst! <3



Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0