Fin födelsedag! <3

Hej söta läsare!
Gissa vad, I Onsdags blev jag vuxen! :D haha eller, 18 iaf, vet inte riktigt om jag känner mig så mycket mer vuxen för det ;) men känns lite spännande att vara 18 nu ändå! ^^

Min födelsedag var jättemysig! <3 på morgonen kom hela familjen + farmor och farfar och sjöng för mig ^^ och så hade dom med sig fika och paket ;) sånt blir man aldrig för gammal för! ^^
Fick så himla fina presenter!! åh, min familj är så söta! blev alldeles rörd av presenterna jag fick av dom! :')

Eftersom det var onsdag så skulle jag ju iväg till skolan, kändes lite tråkigt att lämna allt firande hemma och åka iväg till skolan, men det var så gulligt! För på skolan fortsatte firandet ^^ alla i klassen sa grattis och var så söta!! åh vad jag tycker om min klass! <3 och på lunchen så bjöd världens sötaste Maria mig på lunch på china thai :') och så fick jag ett jättegulligt kort som hon hade gjort! Åh vad glad jag blev!! söta söta Maria!! ^^

På eftermiddagen hade jag föreställning med teatern, kändes lite småjobbigt faktiskt, hade helst bara velat vara hemma med familjen och fira med tårta och god mat. Men det var jätteroligt att spela! Man kan inte ha tråkigt med den underbara teatergrupp som jag går i alltså!! <3 Och så kom min bästa finaste vän Michaela och kollade, vilket gjorde det hela mycket roligare! ^^

Efter teatern åkte jag hem och åt efterlängtad mat!! ^^ tacolasange :) och toblerone pannacotta till efterätt :D det var verkligen underbart gott! :D

Senare, efter maten så hade mamma plockat fram gamla videoband sen jag var jätteliten som vi kollade på, det var så himla gulligt!! tänk att man har varit tre år en gång och allt som upptog en värld var lek och bus! och nu är man helt plötsligt 18 och ska ta ansvar och vara vuxen! vilka kontraster, men än lever barnet kvar i mig i alla fall!! nu ska jag precis springa ut och hoppa studsmatta med min lillasyster och busa lite! ;) för jag tror att man ska vara barn så länge man kan, eller iaf ska man kunna plocka fram barnet inom sig ibland! för att sedan vara vuxen igen och ta ansvar! och plugga! ;) (vilket jag definitvt borde göra nu! men ska hoppa lite studsmatta först! ^^) haha
Massor med pussar på er!! och tack ni som gjorde min födelsedag underbar!! :) <3

Skål ^^

Titta vilken supersöt ring jag fick av min lillasyster Sanna!! ^^ hon hade gjort den själv! visst är hon duktig! ^

God mat var det!!! ^^

Bästaste Farmor och Farfar! <3

Haha, sanna tog kort när jag pratade i telefon och tackade moster för en present jag fick ^^

Min födelsedag var verkligen underbar!! <3<3 nu ska jag plugga lite! :) pussar på er!!




Kommentarer♥
Postat av: Emma

Å tack så mycket :) Desamma^^



Grattis i efterskott förresten :D

2011-04-19 @ 11:58:56
URL: http://twistedlogiic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar ha haft det toppen! Du får ta och berätta om den någon dag ^^ Vi måste träffas! <3 :)

2011-04-19 @ 13:52:16
Postat av: Michaela

det var jag som skrev ;)

2011-04-19 @ 13:52:53

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0