Fantastiska vän!


Alltså Åh vilken fin vän jag har! Michaela Bergsten! Du är den bästa vännen i världen!! <3
I förrgår så firade hon mig hemma hos henne för att jag har fyllt år, det var så himla mysigt!! Vi åt hallon, vit choklad och glass (supergod kombination!!), pratade, såg film och så fick jag presenter av Michaela, så himla söta sådana också!! Blev så himla glad och rörd av sakerna jag fick!!
Jag fick en neccesär (superbra! för min förra var sliten och sönder), så fick jag läppbalsam som var bra i solen, skyddade läpparna ^^ (passar superbra tills vi ska till grekland!), och så fick jag alcogel :P hihi (till resan såklart, så himla bra att ha utomlands!), så fick jag en superhärlig bodylotion som luktade jättegott!! :) och så fick jag en parfym också!! som luktade jättegott!! sött och fräscht!
Åh, blev så glad för presenterna!! Tack michaela!!
Hela kvällen var supermysig!! <3

Hallon, vit choklad och glass! Såå gott! <3

Tack för kvällen finaste Michaela!! ^^ <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0