Borta bra men hemma bäst!! <3

Hej fina läsare! ^^
Hoppas ni haft en bra helg! Själv har jag haft en supermysig helg som jag spenderat med vänner och familjen här i hemma! <3

Är så glad över att vara tillbaka i hemma från praktiken igen! kan ni förstå det? ;) Jag bodde i en jättefin lägenhet i stockholm på söder, nära stan och nära alla butiker, men ändå så saknade jag allt hemma så fruktansvärt mycket!!

Alltså, jag saknade till och med det som jag i vanliga fall blir alldeles tokig på här hemma! Typ att v bor så himla långt bort, så långt bort från stan att det inte ens går bussar på helgerna! :O Till och med det saknade jag. För att det helt enkelt är hemma och det är tryggt på något sätt.

Det är väl först nu som jag verkligen kan förstå uttrycket "borta bra men hemma bäst" förr har jag i princip tänkt motsatsen, men nu uppskattar jag verkligen vad jag har här hemma! Och den här helgen har jag bara njutit av att få vara hemma och kunna umgås med dom jag älskar!!

För jag kan nog inte klara att vara borta från vänner och familj längre än några veckor! Jag älskar er helt enkelt för mycket!! ^^ höll på att få abstinensbesvär när jag var borta alltså! Haha, jag till och med bytte skrivbordsbakgrund på datorn till bilder på Familjen och några vänner så att det skulle kännas lite som att dom ändå var lite närmre mig! :') herregud vad galet det låter nu så här i efterhand! Men jag saknade verkligen alla hemma helt otroligt mycket!

Den här resan, och att bo helt ensam i två veckor har gjort så att jag inte längre klagar på dom där småsakerna som jag innan kunde bli så irriterad på, som att bussarna inte går på helgen. För jag vet hur mycket jag skulle sakna det om jag inte bodde här!

Så som avslutning, jag älskar er mina underbara vänner och min finaste familj, ni är fantastiska!! <3


Världens bästa familj!! Vad skulle jag göra utan er? <3

Den här bilden hade jag som bakgrundsbild nästan hela tiden i sthlm, för den underbara fina människan till höger där var en av dom personer som jag saknade allra mest medan jag var borta! Michaela, du är bäst!! <3

Nu ska jag gå på en promenad med mamma :) ha en fin söndag allihopa!! Pussar på er!! <3

Kommentarer♥
Postat av: MichAELA

Åhhh, vad gullig du är Eila!!! :D <3 Du är så söt så jag vill bara krama dig! :P Har saknat dig jättemycket också och det är skönt att du äntligen är hemma :) Nu kan vi vará med varandra igen :D <3

2011-04-03 @ 17:08:07

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0