shopping :)

hej hej hallå :D dagen har spenderats med michaela på birsta :D och någon timme på en ny mässa som startat här i sundvsall, hemmamässan heter den. måste faktiskt säga att mässan var lite av en besvikelse :/ i och för sig är den ju alldeles ny och hade kansek inte  hunnit göra så mycket reklam för sig, men det var varken mycket folk eller utställare :( nej så den nådde inte upp till våra förväntningar riktigt, så vi åkte till birsta ist :P hehe ;)
jag shoppade inte så mycket, men hittade jättemysiga koftor, men dom var tyvärr ganska dyra så jag ska nog vänta tills jag fått in lite mer pengar på kontot innan jag köper det ;) jag köpte faktiskt en kofta nyligen som jag är väldigt nöjd med! :) den är från hm och ser ut så här:

jätteskön kofta, kostade 299 kr :) det är så himla mysigt med koftor nu till hösten och vintern tycker jag! vill bara ha hur många som helst :P hihi, men den här är jag jättenäjd med! den är jättemysig och fin färg på den också! :) bilden visar inte riktigt vilken färg det är, egentligen är den lite mer åt det bruna hållet, eller den skiftar i mörkgrå och brun :)  
 
har även köpt en ny rouge, i den rosa färgen som inte syns så bra på den här bilden :P den kommer från the body shop och kostade 185 kr :) kände att jag ville testa en riktigt bra rouge, har alltid haft billiga från hm men har inte tyckt dom har varit så bra, så får se nu vad jag tycker om den här, jag tror den är rikigt bra faktisk! :) dessutom tycker jag om mönsret i den! :P vet inte om ni ser det på bilden, men det är som löv i den, tyckte det var så gulligt :)
ja juste, idag var det ju sista dagen för min och min systers bloggtävling :P haha, tror hon vann ganska överlägset! ;) jag har nämligen bara skrapat ihop 3 ynkliga inlägg under en hel vecka ;) haha, ganska illa tycker jag! ;) får skärpa mig till nästa vecka! ;) för tävlingen fortsätter! :D och då ska jag minsann vinna!! :D hihi :P nej nu ska jag plugga lite och sedan krypa till sängs! pussar på er! <3<3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0