bulgarien i bilder :)

hello alla söta <3 hur har er dag varit?? :) min dag har varit riktigt bra! den började med sovmorgon vilket var superskönt! :D Sedan fortsatte den med hantverksteknik, svenska och matte :) matten var lite dryg och eftersom vi hade den sista timmen och slutade halv 5 så då vart i alla fall jag väldigt trött :/ men som tur var så hade vi i teatergruppen bestämt att vi skulle fika efter skolan så då försvann all trötthet!! ;) vi fikade på charm och så tog vi afternoon tea :D det är en slags buffé med bara mackor, kakor tårta och massor med godsaker!! och så te då såklart ;) shit vad vi åt alltså!! :P så nu kommer jag vara mätt hela kvällen :P men det var det värt för det var riktigt gott!! :D haha ;)

Jag har nog inte berättat det här på bloggen men jag var ju i Bulgarien för någon vecka sen :D det var med teatergruppen jag var där med och vi hade så jäkla kul!! tror inte jag har varit på en bättre resa! det var grymt!! jag kommer skriva mer om resan senare men tills dess kan jag ju visa lite bilder :)

Den här bilden tog sista kvällen :) <3


Här sitter vi och väntar på att en show ska börja ;)

I den här lilla mysiga byn spelade vi teater ;)

Så här såg utsikten ut från vår balkong :D på bilden syns den inte lika bra som den gjorde i verkligeheten, då var utsikten verkligen hur fin som helst! jag kunde stå och titta på den typ hur länge som helst! ;) speciellt på kvällen! då var det rikigt fint! :)

En morgon såg utsikten ut så här!! det var verkligen otroligt fint! :) <3
ja, nu har ni fått se en del av min resa men det finns mycket mer att se! :D men det tar jag en annan gång ;) puss och godnatt på er <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0