sovmorgon :)

hallå alla morgonpigga :P jag brukar aldrig hinna blogga såhär på morgonen men idag har vi sovmorgon så jag passade på ;) jag trodde nämligen att vi började tidigt så jag klev kl 6 :O men sen kom jag på att jag har sovmorgon idag, så kunde egentligen ha gått upp kl 8 :P så nu fick jag plötsligt två extra timmar vilket faktiskt kändes riktigt bra :) tycker inte alls om att stressa på morgonen och nu kan jag ta det riktigt lugnt! kunde till och med äta frukost i lugn och ro och allt ;)
som jag skrev i förra inlägget så skulle jag och min syster ha en bloggtävling :P gissa om det har gått bra för mig? haha nej! verkligen inte, har ju inte lagt ut ett enda inlägg på 3 dagar! :O så nu kände jag att jag måste skärpa till mig lite ;) sanna har det gått bättre för iaf ;) kolla in hennes blogg på http://piruetten.bloggplatsen.se/ :D
nu tänkte jag göra lite fransk manikyr ;) nu när jag har tid :P slänger kanske in en bild på det senare :) puss på er :) <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0