övningskörning :p

heej! :D nu har jag precis varit ute och övningskört! :P det gick ganska bra, nu har jag iaf lyckats starta bilen! stort framsteg eftersom jag hela tiden har gjort fel i dragningsläget och sen har bilen bara hoppat fram :S men nu som sagt har jag lärt mig hur man gör! :P har även lärt mig att stanna! kan ju vara rikigt bra att kunna tycker jag nog ;) hihi, så kan jag växla från 1an till 2an och tvärt om :D dom flesta skulle nog tycka att jag inte har kommit nån vart än men jag känner mig iaf nöjd! :)
Förutom att övningsköra så har jag även gått i skolan idag ;) dagen den började med att jag gick upp och började fixa mig för att sticka iväg till bussen men så kom jag på att vi ju har sovmorgon idag!! :O hade ju kunnat sova två timmar längre, men faktiskt så var det riktigt skönt att gå upp så tidigt och känna att man har tid på sig! :) jag hann med både att blogga och måla naglarna :P juste, skulle ju visa bild på mina naglar som nu har fått fransk manikyr på sig :P



Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0