Måndag ;)

hej hej, ja nu var det måndag igen :P och nu sitter Hannah och jag här på skolan och väntar på att våran lärare ska komma så ska vi ha hantverksteknik :P vi har precis haft idrott, och vi hade en lite annorlunda lektion idag för vi hade massage! :) det var väldigt skönt!! :D efter skolan ska jag iväg och träna på ego, idag blir det bikramyoga :) det är superhärligt, men varmt! man har nämligen passet i9 40 graders värme, i 90 minuter! ;) men det är väldigt skönt ocksp! känns lite som att vara utomlands faktiskt! haha ;)
Nu kom våran lärare så ska börja jobba hehe :P pussar på er <3<3

myysig kofta från lindex 349 kr :)
jag testade den här koftan på birsta igår och blev kär!! ;) den var så himla skön, funderar på att köpa den, fast den va lite dyr :( men det kanske är värt det! ;) jaja får se hur jag gör ;)
ha en bra dag! :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0