The last song <3

Åå, har just sett the last song! och gud vad bra den var!! <3 har ni inte sett den så måste ni ju göra det!! grym film alltså! just nu sitter jag barnvakt :P vi har haft jättemysigt! jag hyrde film och köpte godis och sen så myste vi upp oss i soffan och såg på film hela kvällen! lite torsdagsmys helt enkelt! :) <3 hihi ;)
dagen har varit bra den med ;) hade en lektion på morgonen och sen hade jag håltimme i 3 och en halv timme :O vääldigt lång håltimme! men då stack jag, louise och kinna till birsta! :D jag hade ju hittat ett par supersnygga skor när jag och hannah var där, men köpte dom inte då, så det gjorde jag idag ist! :P ska visa upp dom senare :) när vi vr klara på birsta så åkte vi tillbaka till stan och hade matte :S till halv 5, det var lite jobbigt, men efter skolan gick jag och michaela och fikade!! det var supermysigt! <3
men nu ska jag kolla så att lillasyter sover och sen ska nog jag också krypa till kojs ;) hihi pussar på er <3 vi hörs :)


härlig låt som var med i filmen :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0