måndag :)

hej hej ;) måndag igen, dagen har varit helt okej, första lektionen hade vi idrott, frisbee :P haha, var ganska kul faktiskt ;) ren tur att ingen fick en frisbee i skallen bara, var ganska nära nåra gånger, haha ;) efter idrotten hade vi redovisning på hantverkstekniken, gick ganska bra :) så har vi haft naturkunskap vilken jag höll på att somna på :P haha och så spanska, helt okej ;) efter skolan tog jag och pannida en fika på charm, var väldigt mysigt!! :) det är så mysigt att fika, bara ta en lugn stund från skolstressen och prata lite! supermysigt ju! :) dock kan det nog vara bra att väga upp det där fikat med lite träning ibland också!! :P haha, därför ska jag och pannida faktiskt testa att klättra på en klätterklubb här i sundsvall efter skolan nån dag :) blir spännande tror jag! :D men nu ska jag nog gå och ta mig en kanelbulle, det är kanelbullens dag vettja!! :P hoppas ni har fått nån bulle idag!! hihi, pussar på er :) <3 <3

bild sen i somras :)

grym låt!! :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0