härlig dag! :)

hallå ;) har ni haft en bra dag? :D får hoppas på det ;) själv har jag haft en jättebra faktiskt! :) med hantverksteknik nästan hela dagen :D och så fick vi sluta redan klockan 2! :) väldigt skönt! :D så efter skolan stack jag och hannah till birsta där det blev lite shopping ;) behövde nya skor så först kollade vi på skopunkten men dom jag ville ha var slut :( så ist gick vi till dinsko och där hittade jag dom perfekta, för halva priset dessutom, men när jag skulle betala blev det problem, dom i kassan hittade inte den andra skon till den jag provat :O så dom sprang runt och letade efter den och tillslut, typ en kvart senare hittade dom den och gissa vad som hände då :P jo, då fick jag skorna för ytterigare halva priset för besväret och att jag fått vänta! :D så nu fick jag skor som skulle kostat 400 kr för 100 ist!! :D grymt bra tycker jag! :)
sen hittade jag en jättesöt tröja också, kommer upp bilder snart ;) hannah hittade en jättefin tröja hon med! :) så vår shopping tur var lyckad! :) nu håller jag på att plugga lite spanska och matte om vartannat :P men hann med en liten paus för att blogga! :D hihi ;) bra va! :P men ni får ha en bra kväll!! :) så hörs vi! :) kraam <3

bild sen en fototur med michaela i somras <3

leona lewis-love letter väldigt härlig låt!! :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0