Regning men bra dag! :)<3

Hallå :) onsdag idag och hittils har jag ett riktigt mysigt lov! :) igår var jag med michaela, vi hade spakväll :D det var supermysigt! vi badade bubbelpool, åt en massa fräsh frukt och gjorde ansiktsmask :) rikitgt mysigt var det! :) Idag på förmiddagen åkte vi in till stan och tränade på ego, kommer ha träningsvärk imorrn kan jag ju säga ;) haha. nu på eftermiddagen åkte jag och hälsade på cecilia och lilla jouline, fast hon är faktiskt inte så liten längre, hon är snart ett halvår! gud vad tiden går fort! nyss var hon ju bara några veckor gammal! nu har hon fått sin första tand och är jättenära att börja krypa! åå hon är för söt! lillan! :) det var iaf väldigt kul att hälsa på cecilia, det blir alldeles för sällan! :')
Nu ska jag snart gå och se på välkommen åter! grymt rolig serie på 4,an!! :D pussar på er! <3
avslutar dagen med en av dom bästa låtarna ever tror jag! everything med lifehouse!<3
love<3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0