lov! :) <3

gud vad tiden går fort! nu är det lov och efter det har vi praktik i tre veckor och sen är det bara några ynka veckor kvar i skolan!! herregud, snart är det jul! :P hihi, ja ni ser, tiden går så grymt fort!
igår var jag med johanna :) vi pratade, lyssnade på musik och hade en härlig kväll som alltid när vi ses! :) <3 johanna har börjat vara lite nyttig hon hihi :P hon tränar nästan varje dag och äter inget med socker i! grymt bra gjort tycker jag!! jag som har ätit godis hela helgen! :P haha, men efter lovet ska jag ta tag i det där jag med, äta lite nyttigare och träna oftare!! eller så börjar jag redan på lovet ;) haha, får se :)
ikväll ska iaf jag och michaela ha spakväll!! :) kommer bli grymt mysigt! :) blir kanske att vi planerar lite inför grekland också, åå det kommer bli så kul!! längtar så galet mycket till sommaren då vi ger oss av!! :D <3

På en sån här balkong kommer vi sitta om några månader!! :D <3

och kanske bada på den här stranden! :D <3
läängtar!<3<3


Kommentarer♥
Postat av: Johanna

Haha ja visst är jag duktig;) Du är duktig som har börjat uppdatera lite bättre Eila:D<3

2010-11-04 @ 13:29:27
URL: http://jojosplace.devote.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0