lördagmorgon :)

God morgon på er! :) eller ska kanske snarare säga god eftermiddag, har lyckats vända på dygnet totalt nu under lovet!! haha ;) vaknade halv två idag!! helt galet! ;) planerna för dagen är bara slappa och göra lite saker som behövs göras inför praktiken :) Ikväll ska jag ut och äta med family, mysigt! :) <3 sen blir det kanske bio med sofia! :D blir nog en mycket mysig kväll! :D sist jag var på bio gick vi med skolan och såg dancer in the dark, men den filmen skulle jag ju inte rekommendera er att se!! tyckte ärligt talat att det var en av dom sämsta filmerna jag sett! inte bra alls! :/ men ikväll skulle vi isf se duo date vilken jag tror är betydligt mycket bättre ;) men nu måste jag hoppa ur sängen och få i mig lite frukost!! klockan 3! ojoj inte bra! ;) haha ;) pussar på er!! :) <3<3

bild sen filmkväll hos viktoria :D


Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0