hallå igen :D

ja ni, nu var det längesen jag bloggade (igen :S) men här kommer iallafall ett nytt inlägg :D hade tänkt att skriva att jag ska börja blogga oftare, men man vet ju aldrig( ibland känner jag inte alls för att blogga) så jag skriver inte det, haha :P
hoppas alla har haft en toppensöndag, själv har jag haft en sådan där fixar dag, ni vet när man fixar massa saker som man inte hinner med på vardagarna, hihi :P så idag har jag städat mitt rum, bakat tre olika kakor och muffins (tyvärr är det inte jag som ska äta dom, utan jag ska sälja dom :P) så har jag köpt nya linser på internet, pluggat spanska och engelska, organiserat lite i garderoben och tvättat! :D japp, det var min söndag det :P men visst har jag hunnit med mycket!? :D
ni får sova så gott allihopa så hörs vi (och jag lovar att det inte ska gå en månad innan jag bloggar igen, det är ju katastrof :o) haha :P
pussar på er! <3<3

supersöt kusin och jag :)

supersöt kusin nr 2 <3

Kommentarer♥
Postat av: marie

lagt till dig nu på bloglovin så nu får du lägga till mig.

2010-05-02 @ 22:29:07
URL: http://lillmian.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Söt blogg:) Kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin om du vill:)

2010-05-03 @ 03:03:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Andréa

Sv: Vad kul :) Har lagt till dig på Bloglovin nu, så säg till när du har lagt till mig med!

2010-05-04 @ 18:51:50
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0