fredag 14/5

heeej igen :D allt bra med er? hoppas det iaf :P hihi :) idag har jag inte gjort så mycket, det är så tråkigt och kallt väder så blir bara att vara inne och kanske slå på en film eller nått sånt :)
ni kanske vill veta vad jag har haft för mig de senaste dagarna? :D isf så ska ni få det nu haha :P
i onsdags slutade vi tidigt, så då stack jag och pannida till birsta för att shoppa lite. shoppingen resulterade i en jeansjacka för mig :D pannida skulle köpa en klänning men hittade ingen :(
Efter shoppingen åkte vi hem till pannida och lagade god thaimat :D Anna och några av pannidas kompisar kom också och åt med oss :D kvällen blev jättemysig med god mat och härliga tjejer :D

På torsdagen (igår) fyllde freja år så då firade vi henne med tacos, tårta och film :)

bilder sen onsdagen :P

pannida hittar en ny kompis på väg ner till bussen :P hihi ;)

pannida igen :D
pussar från Eiiila <3

Kommentarer♥
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Ja, de är ju en perfekt kombination! :D Kram

2010-05-16 @ 15:41:19
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Ja, det vore en perfekt kombination i sommar :D Kram

2010-05-17 @ 13:38:59
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0