torsdag 17/6

hej på er! :D jag känner mig så duktig nu! har cyklat 3 mil på två dagar! :D har ju bestämt mig för att cykla till jobbet varje dag och jag började i förrgår :P nu ska det fortsätta så i 3 veckor till! och ska verkligen försöka hålla det! ;)
Dagen har varit helt okej, börjar komma in lite i hur rutinerna ser ut på dagiset så det är ju bra, men är bara så otroligt trött på kvällarna nu :/ men det blir ju så när man ger sig in i nått nytt :P men hoppas iaf att jag börjar bli piggare snart så jag kan börja göra lite saker på kvällarna, dom senaste har jag nämligen bara tillbringat i sängen :P men, ikväll har jag faktiskt varit med Johanna lite, men gick hem halv 10 för jag blev så trött ;P haha hoppas verkligen jag blir piggare snart!! :P
har hittat en hemsida med otroligt söta kläder!! här är lite smakprov :)

OMG!! vill ju bara beställa allt!! hihi, priserna är faktiskt ganska bra, ungefär vero moda priser och frakten går bara på 50 kr! så ska nog ta och beställa :) vet bara inte vad jag ska välja :P hihi, God natt <3 

Kommentarer♥
Postat av: Viktoria

sv. tack fina du! :D Vilka fina plagg!

2010-06-18 @ 20:53:44
URL: http://vickanss.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0