söndag 6/6

hej hej :D idag har jag och michaela haft en av våra fantastiska fotodagar igen :D för er som inte vet hur våra fotodagar går till kan jag berätta det :P hihi, först så stylar vi oss, fixar kläder, sminkar oss och fixar håret ;) sen så går vi helt enkelt och tar bilder på varann :D är så himla kul, vanligtvis tycker jag inte alls om att stå framför kameran, men med michaela är det skitkul ;) idag gck vi ner till havet nedanför vårt hus och fottade vid vattnet, vi fick till några riktigt härliga bilder :D här kommer några smakprov :)
hoppas eran dag också har varit bra! puss och kram EILA <3






Kommentarer♥
Postat av: Michaela

jaa, det var jätte roligt!! Vi måste göra det fler gånger :)

2010-06-07 @ 20:10:16

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0