sommarlovsfirande! :D

Hej mina söta läsare! :) igår firade jag och en massa härliga tjejer sommarlovet genom att äta på bite line, jag tog en el fuego, den var väldigt god och vi hade det supermysigt! :) efter maten gick vi runt på stan ett tag. Runt 10 åkte jag, Anna och Stina hem (dom andra stannade kvar). Senare på kvällen kom Stina och vi hade en mysig filmkväll :D
Nu är det sommarlov och det spöregnar! :( kul! :P haha, men men då får man ju en anledning till att bara vara hemma och ta det lugnt, så det funkar väll då ;) hihi, men får väll hoppas på bättre väder! :) pussar på er <3

jag och Stina <3

söta Stina <3

Coola Malin! :)

Vickan, Amanda och Malin på väg ner mot stan :D
vi hörs <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0