sommarlov! :D <3

Idag fick jag och min klass sommarlov!! :D så otroligt skönt! fast kommer sakna klassen!! men vi ska ses under sommaren har vi bestämt! :)
dagen har vi spenderat hemma hos... våran mentor Sara! :D hihi, vi var där och åt lunch och fick se hennes lägenhet som var superfin!! :) vi hade det riktgit trevligt och vi åt väldigt god lunch! :D
efter skolan gick jag och kinna på stan ett tag och jag köpte ett par byxor som jag tittat på ett tag nu. :)
hoppas ni också haft en bra dag! :D puss och kram :)
bilder sen dagen :D

Pannida fixar med maten ;)

Saras matrum och bästa klassen! <3 (en del av den iaf :P)

Saras fina kök! :)

snygg tapet!! :)

lunchen :) som bestod av pastasallad och baguetter :D riktigt gott!

pannida och jag :D dock väldigt suddig bild! men tyckte den var söt :)

efterrätt :D <3 hihi :P

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0