Sommar <3

Idag har haft en jätteskön första sommarlovet dag! ;) på förmiddagen åkte jag in till stan och träffade Pannida och Kinna, vi kollade på guldtrofén, det är en tävling mellan treorna på vår skola vem som får gå ut på trappan först när de tar studenten :) det var väldigt kul att se och nu längtar jag bara tills vi går i trean hihi :D men, man ska ju leva i nuet som det heter, så nu njuter jag bara av att vara ledig :P
Efter vi sett klart på guldtrofén åkte jag hem och åt mat och solade :D på kvällen gick jag och min lillasyster ner till vattnet och fotade lite grann :) Har blivit så förälskad i att fota nu, haha :P det är ju så bra att ha foton också för att minnas de tillfällen man vill minnas :D så här kommer lite bilder jag tog idag :D puss på er <3






Kommentarer♥
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack så mkt söta du :D <33

2010-06-11 @ 13:39:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0