Ny vecka :)

Ja, nu är det måndag igen vilket innebär ännu en vecka på jobbet :) har vart lite hängig under helgen, haft ont i huvudet och halsen så har inte blivit någon bloggning :/ men nu är jag frisk och igång igen :D
det är ju som sagt måndag och idag började jag klockan 8 på dagiset, åkte moppe den här gången, kände att jag inte borde cykla när jag nyss varit sjuk. Dagen har faktiskt varit jättebra! :) de flesta barnen hade gått på sommarlov så det var bara dom lite äldre kvar vilket gör att det inte blir lika mycket jobb för mig!! :D så idag har jag mest suttit ute i solen med barnen och läst böcker för dom, det kändes som en lyx i jämförelse med hur det var förra veckan då vi hade runt 20 barn på avdelningen, då fick man minsann ingen vila kan jag säga :P idag var det ungefär 8 barn så det var riktigt skönt! :) hoppas veckan fortsätter i samma sköna tempo bara :)
nu ska jag fortsätta kolla runt på allas fina bloggar! :D Pussar på er <3

Här kommer bilder på vad jag hade på mig på skolavslutningen, lite sent kanske men men, som jag brukar säga "bättre sent än aldrig" :D haha


Kommentarer♥
Postat av: josefin.

svar:

haha, jasså. vad lustigt :)

2010-06-22 @ 17:04:27
URL: http://lillanduvet.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vilken fin klänning! :D



sv: taaack du :D

2010-06-24 @ 10:18:11
URL: http://vickanss.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0