mysigt! :)

Har haft en jätte mysig kväll med några av mina absolut bästa vänner! så tack för det sofia, stina och jessica! ni gjorde min kväll! :D <3
orkar inte skriva ett så långt inlägg, så bilderna får berätta vad vi gjorde ist :D hihi :P

Vi hittade en supermysig grillplats :D


Jessica och Sofia sätter fart på elden ;)



Vi köpte med oss marshmallows och grillade :D dom blev jättegoda, eller dom flesta iaf :P hehe ;)


Jessica råkade bränna upp sin marshmallow... så den blev nog inte så god :P haha ;)


vi värmde fötterna lite :P


utsikten från vår grillplats <3 det var riktigt fint :D


tack för kvällen mina underbara vänner! <3 



Kommentarer♥
Postat av: Jessica

tack själv för en helt underbar kväll <3

2010-06-07 @ 00:01:47
URL: http://jessicaisaksson.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0