min helg :D

Hej på er :) förlåt för dålig uppdatering här på bloggen, men har haft fullt upp så har inte blivit tid till att sitta vid datorn på några dagar ;) därför tänkte jag skriva lite nu vad jag har haft för mig i helgen :D och nu får ett riktigt långt inlägg, för att kompensera för att jag inte blogat på typ en vecka :P haha ;)

I fredags (midsommarfton) var jag med Stina, Sofia, Mlain, Anna, Jessika, Josse och Hanna, vi hade väldigt roligt  och vi hann med både kubb, sing star och spela kort  ;) haha, det var iaf en kul kväll, och natt, haha ;)
bilder kommer här :P

fina tjejer <3

sötnosar! :)

jag och Anna <3 :D

kubb, Sofia var väldigt koncentrerad :D hihi ;)

mitt lag! :D Malin och Anna ser lite less ut, vad jag gör har jag ingen aning om :P haha

love you all!! <3

det var fredagen det, i lördags sov jag, Stina, Malin och Jessika över hos Sofia :D (från fredagen till lördagen) det var mysigt :) på lördagseftermiddagen spelade vi brännboll med Philip och hans kompis ;) stina, philip och han (jag kommer inte ihåg vad han hette :S haha) var i ett lag och jag, Anna, Agnes, Jessika och Malin var i ett lag, även fast vi var många fler vann dom över oss med typ 10 poäng :P haha, men det var kul ändå! :D på kvällen såg vi film hos stina, precious, den var hemsk, men väldigt bra! länk till  tralier --> http://www.youtube.com/watch?v=b5FYahzVU44 se den, ni som inte gjort det ;)

I söndags (igår) var jag på Birsta med Sofia, Stina, Amanda och Anna, vi hade jättetrevligt och vi shoppade en massa, iaf jag Stina och Amanda :) bilder på shoppningen kommer senare :)
Söndag eftermiddag åkte jag, Stina, Philip och Christoffer till ljungan, vi hade tänkt bada, men det var bara Stina och Philip som gjorde det :P jag vågade inte :P vad feg jag är, haha, men det var knappt sol och vattnet var inte varmt (jag kände efter med fötterna) :P haha, årets första dopp får vänta lite för mig :P haha ;)
Ja, det var min helg det :D känns som jag hunnit med en hel del :D älskar sommarlov!! :P men idag var det jobb igen :P men var helt okej :)
Nu ska jag ta och spela lite the sims 3 :P haha, har hittat gratis sidor med massor med kläder, inredning och frisyrer till simmarna :D så är riktigt kul att spela nu! :) haha, puss på er och ha en bra vecka! :D <3


Kommentarer♥
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ingen fara söta du :) kul att du fortfarande läser bloggen hihi aaw ska in och rösta på dig och tack så jättemkt :D

2010-06-30 @ 01:03:10
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: -Cajsa

Hej! vännen..



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka. <3

2010-07-01 @ 19:33:29
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Tack snälla du. röstat på din bild nu med. :) den var fin..

2010-07-04 @ 17:50:20
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0