Första dagen på jobbet :P

hejhej :) Idag började mitt sommarjobb på mjösunds dagis :) kändes lite pirrigt i början, men sen funkade allt jättebra, både barn och personal är hur trevliga och söta som helst! :) Nu har jag 4 veckor på detta mysiga dagis framför mig, tror det kommer bli jättebra faktiskt! :) dessutom är det ganska nära så hade planerat att cykla dit varje morgon, då får jag ju dessutom lite motion också! hihi :P
Nu ska jag nog slå på en film och äta lite av kladdkakan som jag bakade igår :D (har jag sagt att jag älskar att slippa plugga? haha, tror det :P)
pussar på er! <3


Kommentarer♥
Postat av: Amanda - Annasdotter

men åh vad glad jag blir när du säger så! :D

tack så hemskt mycket :)! & nejnej, du kan vara lugn! jag har inga planer på att sluta! dock blir de kanske inte lika mycket nu i sommar, men jag kommer inte sluta;)!



kram !

2010-06-15 @ 09:54:15
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0