Stina gästbloggar!

Hejsan alla Eila's super coola läsare! :D

Idag är det jag, Stina Sundström som bloggar här. Min blogg finner ni på: http://stinissundstrom.devote.se

Jag och Eila kom hem till mig för en stund sedan, har bara kollat på lite olika filmklipp. Ikväll så ska vi käka pizza och kolla på Hannah Montana. Sånna kvllar kan jag bara ha med en person - Eila!!! För det r bara vi två som älskar Hannah Montana tillräckligt mycket.

Annrs händer inte så mycket i våra liv, eller ni kanske undrar hur vi känner varandra? :) Det ska jag såklart berätta för er.

Eila kom till Nylands skola när jag gick i åk. 2. Sen så har vi gått i samma klass till 9:an, nu går hon på Hedbergska och jag på John Bauer. Men såklart är vi fortfarande världens bästa Stina och Eila tillsammans!

Men nu ska jag kila, hoppas ni får det bra. Kika gärna in på min lilla blogg! :)

/Stina.



Så här ser lilla jag ut. :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0