onsdag

idag har vi sovmorgon, ända tills kvart i 3!!! otroligt skönt kan jag lova :D jag sov till kvart i 10 (i vanliga fall går jag upp halv 6 XD) så blev en riktigt lång sovmorgon :) halv 1 ska jag ta bussen in till stan och sen ska jag och hannah gå och kolla i affärer ett tag innan vi börjar :D kvart i 3 har vi bild och form i och en halv timme.
Efter skolan ska jag och sofia gå och äta någonstans och sen ska vi se på hedbergskas vårshow :D blir nog en rätt slapp och skön dag tror jag :) det enda negativa nu är att det toksnöar så kommer förmodligen se ut som en snögubbe innan jag kommer in till stan, haha :P men men, det kan man väll stå ut med XD hoppas ni får en bra dag allihopa! kram på er ;)
här nedanför kommer lite vinterbilder jag tog för någon vecka sen ;)






Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0