nytt i garderoben...

har köpt lite nytt på senaste och tänkte visa upp mina fynd här på bloggen :P dagen har varit helt okej, förutom att det är totalt snökaos, det har snöat i snart tre dagar nu, snön är verkligen överallt!! jag är faktiskt jäkligt less på snön nu, för maig kan det gärna få bli vår och sommar nu, haha XD. har nyss varit ute och skottat lite och märkte att man inte behöver gå på gym för att styrketräna, är ju bara att skotta i en timme så blir det ungefär samma sak, haha :P här kommer iaf min shopping i bilder:

stor och härlig väska :D

från HM 299 kr :D hade varit i behov av en väska väldigt länge nu, men har aldrig hittat någon
jag gillat tillräckligt mycket, men när jag såg denna blev jag förälskad på en gång XD haha.

mysig!!

stickad kofta från gina trikot :D jättemysig och fin kofta som bara kostade 49 kr!!
där gjorde jag väll ett riktigt bra fynd?? XD haha, tycker iaf jag :D

annorlunda, men cool! :P

leopard-mönstrad kofta från HM :D den här koftan var det iof ganska länge sen jag köpte, men
lägger in den ändå ;) den gör sig inte lika bra på bild som i verkligheten, men den är väldigt
snygg tycker jag!! :D

träningsgrejjer :)

träningskor med tunn sula, tänkte ha dessa skor när jag tränar spinning,
yoga, core m,m :D linne från cubus, hittade det här linnet när jag var på stan idag,
kostade bara 19 kr!!! så slog till, tänkte ha det när jag tränar och så, 19 kr var ju bra tycker jag
eftersom det tidigare hade kostat 79 kr :D
det var all min shopping det :D men ni får ha det så bra, kram från mig ^^



Kommentarer♥
Postat av: I s a b e l l a

åh ge mig väskan, supersnygg :D Jag behöver en ny!



SVAR: Jaa, jag lyckas alltid stöta emot nåt :P Kram

2010-01-30 @ 12:13:05
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Visst är den fin :) Det är min systers, köpte den i julklapp till henne ^^ Men den är köpt på "She Shop" heter det. Men den finns typ på Stadium och InterSport tror jag =) Kram

2010-01-31 @ 20:46:13
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Ja precis! Jag skulle nog med behöva en sån brun väska, som du sa, man köper nästan alltid svart. :P



Precis, rött är en fin färg! Kram

2010-02-02 @ 21:18:47
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: jenny

SV: Hehe okej :) Jamen det ka ju vara vanlig huvudvärk också :D hoppas på det =)

2010-02-07 @ 10:41:00
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0