mina fina julklappar :)

som jag lovade i inlägget nedan så skulle jag ju lägge in bilder på mina julklappar :D så här kommer det ;)

mina julklappar 2009:
1. flytljus :)
2. inredningsbok :D
3. skissbok i lila :D
4, skisspennor
5, pocketbok (på det fjärde ska det ske)
6, handduk f
7, duschkräm
8, MOBIL :D

1. två vita kuddar ;)
2. stor kopp :D
3. vita ljuslyktor med spets
4. dekorations rosor
5. silvriga höga ljusstkar
6. låtsasblomma (ros)
7. bakformar i silikon ;)
8. doftljus med ljuslykta

1. handdukar (små till min toalett XD)
2. handkräm med smultronlukt (luktar farligt gott XD)
3. huvudkliare (otroligt skön, man ryser i hela kroppen, har ni ingen så tycker jag ni ska införskaffa en ;) kostar bara 30 kr på jysk XD haha)
4. örhängen i silver
5. armband :)
6. manikyr kit :D
7. pengar (ej med på bilden, dom är slut XD haha)
8. trisslotter (inte heller med på bilden, men vann bara 10 kr XD)


det var alla julklappar det, många blev det, men jag tycker jättemycket om allihopa, så tack så mycket alla!!! :D
puss och kram/ eila :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0