lördag

tänkte bara säga tack till stina sundström som gästbloggade här igår :) tack stina! <3<3
igår var vi med varandra hemma hos stina ;), vi såg film, hannah montana, åt pizza och hade jättemysigt :D
idag har jag inte gjort så mycket, sovit typ halva dagen, haha XD och sen har jag städat mitt rum, pluggat lite och nu ska vi snart få främmande så ska gå och göra sallad och efterrätt, mina specialiteter, hihi XD hoppas ni får en bra lärdagskväll!! kram på er! :D


Kommentarer♥
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Tack för att du skrev vilken din favorit var utav Marabou smakerna! Nu ligger resultatet uppe på min blogg vilken som var populärast...



Kram :)

2010-01-26 @ 10:45:09
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0