bion var...

jättebra!! otroligt spännande, det bästa jag sett på bio på länge, jag och michela såg luftslottet som sprängdes igår för er som inte hängt med XD hihi, den var som sagt väldigt spännande, vi satt på helspänn hela tiden tror jag XD haha, jag rekomenderar den starkt :) fast se de två andra filmerna först, annars så fattar man ingenting ;) haha. nu blir jag sugen på att läsa böckerna också, synd bara att författaren har dött :( hade varit roligt med en film till :D var och shoppade lite igår också, här är fynden jag gjorde ;)

<3 grå jeansleggings med nitar :) 129 kr, det var rea 50 % :D på veromoda
<3 strumpor XD i möstrat svart och vitt :) 39 kr (rea XD)
<3 tidning + bronsing puder 44 kr 
det var mina fynd det ;) ha en bra dag :9 kram på er :D

Kommentarer♥
Postat av: Viktoria

sv: vet du, jag måste hålla med dig! Bra köp där, solo har jag med ;)

2010-01-05 @ 19:36:58
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

Den bion vill jag med se! :D



SVAR: åh tack, kul att du gillade det :)

2010-01-07 @ 01:20:02
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0