Mysig helg! <3

Min helg har varit mycket mysig!! Jobbade från 11-16 på Nordljus på Lördagen, det är så himla härligt att jobba där!! :') <3 det är så härlig miljö och trevliga arbetskamrater har jag också!! :D Efter jobbet så skulle jag vara lite brnvakt till Sanna, om man nu kan vara barnvakt åt en 11-åring?? :P men mamma och pappa skulle bort och sanna hade känt sig dålig under dagen, hon hade till och med svimmat mitt ute på stan :O så det var bäst att jag var hemma och tog hand om henne ikväll tyckte vi! :') Så jag gjorde mat åt oss, så såg vi film och hade det jättemysigt! :')

söta syster <3

Löedagsmiddag= pasta med tomatsås, pesto, sallad och rågbröd :D blev mycket gott!! :D

Kommentarer♥
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Aww vad glad jag blir utav att höra det :D ♥

2010-12-17 @ 23:11:05
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0