Fredagsmys! :)

Kände att det var dags att skriva lite om något annat än praktiken i ett inlägg nu :) Alla praktik inlägg blir så grymt långa!! Men det är för att jag vill få med allt!! Men det här inlägget blir lite mer lättäst kan jag ju säga! ;)
Det har gått en vecka i skolan nu efter att vi kom tillbaka från praktiken, veckan har varit vädigt lugn! mycket håltimmar och lite sovmornar här och där ;) vilket beror på förkylda lärare :( Det var lite skönt med en sån softvecka men nästa kommer förmodligen bli motsatsen! Jag ska ha två prov, två läxor och två inlämmnings uppgifter också!! Tur att man har fått lite håltimmar att förbereda inför veckan ;D (man måste ju se det på den positiva sidan eller hur ^^)
Men nu är det alltså Fredag och jag tyckte att jag var värd lite fredagsmys så jag vägrade allt plugg ikväll och tar det bara lugnt ist! :) Här kommer lite bilder på vad min kväll innehöll: ^^

Fredags gott!- Porslinscupcake (innehållande godis) och en skål med vindruvor! :) <3
Längst ner på bilden syns även en pyttedel av filmen jag såg ;) Harry potter var det iaf ^^ Jag och Pannida hade tänkt att se nyaste Harry Potter på bio nång gång till veckan så jag kände att det var kanske var bra om jag började med att se dom tidigare filmerna ^^ hade varken sett 5, an eller 6,an så när lillasyster lånade dom passade jag på att titta igenom dom jag med ;) Jag såg 5,an idag och den var helt okej! Lite mysig på nått sätt! Jag är väll egentligen inte så mycket för fantasy men dom här filmerna tycker jag faktiskt om! :)
Har gjort det lite julmysigt i mitt rum, bilder nedan ^^

Tycker en julstjärna i ett rum höjer julkänslan så himla mycket!! :) Det är så mysigt med lite extra mysigt ljus nu när det är så mörkt på kvällarna! :) Den här julstjärnan köpte vi på Indiska förra året, tycker om den så himla mycket! Den lyser så fint! :') vilket inte gör sig rätt på bilden :( Det är så svårt att hitta rätt inställning som gör att man kan ta kort så bilden fångar det mysiga ljuset "/ någon som har nått tips på hur man kan göra? :-) kommentera gärna isf! ^^

Gissa vem som är på bilden? :D hihi, det är jag, som bäbis! ^^ tyckte den såg så vintrig och mysig ut så jag satte in den en ram :) snöflingan brevid köpte jag på Nordljus för någon veckan sen, den syns inte så värst bra nu eftersom väggen också är vit, men det är iaf väldigt fin! :'D
Ja, det var min Fredag kväll det! :) Nu ska jag sova så jag orkar med jobbet imorgon! ^^ ska ju jobba på Nordljus imorgon! och jobba på riktigt då! inte praktik :'D hihi, ska bli riktigt kul!! :)  puss och godnatt på er finaste! :* <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0