vet ni?

nu är det helg!!!! så otroligt skönt! skolan och klassen är riktigt bra, men jag har bara haft lite mycket att göra den här veckan (med skolarbete alltså) så nu är jag ganske slut! men ska vila upp mej nu i helgen :) veckorna går såå fort, skolan har ju hållt igång i snart en månad nu.
jag var på spinning idag med michaela, klockan kvart i 7 (morgonen) ni kanske tkr vi var helt galna som gick så tidigt, men det var faktiskt skönt, bra start på dagen lixom :) nu ska jag nog vara med stina och göra ngt kul, man ses ju så sällan på dagarna nu när vi går på olika skolor, så det tar vi igen på helgerna :D ska försöka att blogga lite oftare, men kan inte lova nått, man vet ju aldrig vad dom hittar på som vi ska göra i skolan nästa vecka, men nu är det helg så jag ska nog koppla bort skolan ett tag och bara slappa! :) ha en jätteskön helg!!


nu är de slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyys!!! haha (fotograf michaela XD)

Kommentarer♥
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hihi tack=)



Jadå, jag trivs allt! Det känns bra! Kram på dig

2009-09-20 @ 20:42:38
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0