marley och jag

nu har jag sett klart filmen! :) den handlade om paret jenny och john och så deras bråkiga men älskade hund marley. under filmens gång får man följa parets liv från att de skaffar marley då de är unga till att de är trebarnsföräldrar och har blivit lite äldre. filmen handlar inte om något speciellt, men ändå vart man så uppslukad av den och det blev en hel del tårar an jag säaga XD   jag tycker att den var riktigt bra, både sorglig och rolig. så ni som inte sett den borde defenitift göre det!!
besos y abrasos de eila :) ni som kan spanska vet nog vad det betyder XD

så söt film <3<3 se den!! :)

Kommentarer♥
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hihi såklart jag orkade läsa igenom din långa kommentar ! Sitter här och ler när du skriver så fina saker till mig :) Tack snälla du! Kram

2009-09-30 @ 15:36:20
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: hihi jaa, skoj ju :).



Åh tack du! Blev som jag ahde tänkt mig :) Kram

2009-09-30 @ 23:36:37
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Anna

2009-10-12 @ 20:37:58

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0