dagen innan fredag ;)

idag har jag haft en helt okej dag, åkte till skolan halv 8 ( det var däremot inte så okej, kändes så himla tidigt XD) och hade språk, fick sluta lite tidigare så jag och frida gick till norra järnvägsgatan och käkade muffins som frida hade bakat eftersom hon fyller år idag, grattis till frida :) lite senare kom josefin och ajla och dom hade köpt tårta till frida så då fick jag smaka lite sån, som var väldigt god!! efter att vi tjockat oss hade vi matte och eftersom vi hade fått en sån sockerchock jobbade jag ganska mycket XD resten av dagen spenderade jag med cecilia :) vi slutade ca kl 2 :D imorrn är det fredag, äntligen, då ska jag och cecilia gå och shoppa :D kram på er. have it good, gummisnodd, haha XD

hur har er dag varit?? bra hoppas jag ;)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0