torsdag

har haft en okej dag idag. klev upp klockan 5 :0 för att åka till ego och träna med vickan, lite jobbit var det att kliva upp så tidigt, men det gick ;) skoldagen har vart ganska bra, sista lektionen slapp vi för att det bjöds på tårta i matsalen och alla på skolan fick gå dit och smaka :D nu är jag hemma, har lite ont i magen, åt nog för mycket XD känner mig ganska less på sötsaker just nu, tror nog faktiskt att jag ska sluta med det för ett tag XD kram på er!

lite shopping ;) köpte det för ett par veckor sen nu, men men, bättre sent än aldrig eller hur? ;)
köpte den här söta jeansklännigen på bik bok, är helt kär i den <3
har även köpt lite mysiga höstgrejjer, halsduk från hm, vantar från cubus och ett paraply från hm :D

Kommentarer♥
Postat av: I S A B E L L A

Söta saker! :]



SVAR: jaa, jag såg med nyss män som hatar kvinnor, men inte tvåan än =). Hihi Irene Huss måste du se om du är inne i en sån period:P kram

2009-10-15 @ 21:54:55
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0