skön helg

har haft en jättebra helg! slappat, sett bio, ätit god mat och en hel del godis faktiskt ;) oj då, jag som skulle sluta, men men, är det helg så är det XD. I fredags så var jag med michaela hela kvällen. först så körde vi ett spinning pass på ego, sen gick vi till bite line där vi hyrt bord. Jag tog pizza, (var väldigt gott) och michaela tog taco buffé. när vi ätit klart så gick vi till bion :D vi såg flickan som lekte med elden. filmen var rikitgt bra, superspännande och ändå lite romantisk :) nu längtar vi till november då trean och den sista filmen kommer, gissa vem som kommer gå på premiären XD.

i lördags gjorde jag inte så mycket, slappade och gjorde sånt man inte hinner med på vardagarna ;) och ungefär samma sak idag (söndag XD) nu är klockan ganska mycket och jag skulle egentligen ha gjort klart en historia läxa tills imorrn, men jag gör nog den på bussen imorrn ist XD 

ha en skön kväll kramar eila :)


lite shopping XD: (sen i torsdags)
t-shirt från hm 69 kr
jeansleggings från bikbok 99 kr
väska från bibok 49 kr.



Kommentarer♥
Postat av: I S A B E L L A

Vilka fina saker :)



SVAR: det tycker jag att du gör rätt i! KRAM

2009-10-13 @ 16:32:52
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ja visst är Wallander och Beck bra! Jag älskar svenska thrillers. Har du sett "Irene Huss" någongång? den är också väldigt bra =).

2009-10-15 @ 14:09:08
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: åh vad kul att du med gillar amanda jenssen, visst är hon bara för bra ! :D Längtar tills albumet kommer♥

2009-10-15 @ 14:26:01
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0