shopping med michaela :)

Var på birsta och shoppade med michala idag :D vi åkte dit ganska tidigt så att vi skulle hinna med alla affärer XD. Vi  kom dit ungefär till 10 då birsta öppnade. V gick i de flesta affärer i birsta city, jag köpte ett par trosor och ett par örhängen. michaela köpte en jeans skjorta och en jättefin ring. när vi gått ett tag och magarna hade börjat kurra gick vi till ikea och åt ;) sen fortsatte vår shoppingrunda. michaela köpte en härlig kofta och jag nöjde mig med det jag redan köpt. Tillsist gick vi till skopunkten, vi testade en massa skor men hittade inga vi ville ha så vi tog bussen in till stan. när vi kommit till stan så var det 10 munuter kvar tills bussen skulle gå så vi gick till ica och köpte oss en varsin kladdkaka som vi åt på bussen hem XD det var jätteroligt att träffa michaela igen, det blir ju inte så ofta när man inte går på samma skola ;)

mina örhängen från gina trikot XD  49 kr

Kommentarer♥
Postat av: Michaela

åhhh, det var en helt underbar dag med dig! KLaddkakan satt också fint i magen på vägen hem också :) <3

2009-10-29 @ 16:12:32
URL: http://michaelabergsten.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0