gjorde ett blogguppehåll :P

jag har inte hunnit med bloggen på ett tag nu, har varit så mycket i skolan, och det går ju ändå före XD men nu är jag på G igen :D
har varit en bra dag på skolan idag, sovmorgon och yrkesteknik hela dagen lång :D skönt! något som däremot inte är så skönt är det tråkiga vädret, är verkligen rikitgt trist och dystert höst/vinter väder. det bara regnar hela tiden, hade varit mycket roligare med snö tycker jag :D det är ju faktiskt bara ca 2 veckor kvar tills första advent :D och då måste det väll komma lite snö XD
jag tränade på gymmet idag efter skolan, blev ett spinning pass :D var rätt jobbigt, men skönt ändå ;P
kram på er och sov så gott ^^,
vi ska göra om lite här hemma och blandannat så ska jag få tapetsera en vägg hur jag vill :D ska bli kul nu när jag har lärt mig hur man gör :D har hittat några jättefina tapeter som jag skulle vilja ha XD vad tycker ni om dessa?

allt går i blommigt som ni kanske la märke till ;) tycker det är så snyggt med blommiga mönster, speciellt på väggen :) ha det så bra, kram på er :)


Kommentarer♥
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Åh så roligt att höra :)

Lite julkänslor får man väl sprida nu när det börjar närma sig! =) Kram

2009-11-19 @ 01:41:58
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Stina

Och jag har blommig tapet ;) haha

2009-11-22 @ 16:42:34
URL: http://stinissundstrom.devote.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0