sovmorgon

god morgon på er! Idag har jag något så lyxigt som sovmorgon! :D så skönt, vi börjar inte förrän halv 1 så jag har haft en riktigt härlig och lugn morgon. har ätit, fixat mig och packat väskan så tänkte för en gång skull lägga ut ett litet morgon inlägg med dagens outfit :D tjoho XD har en riktigt nice skoldag också, börjar halv ett och slutar kl två, ska bara lyssna på föreläsning och sen slutar vi :D efter skolan ska jag träffa s och sen ska jag på middag hos en tjej som jag har spelat teater med, så det lär bli en väldigt skön dag :D kram på er, ska ni se idol ikväll förresten, jag missar nog det, men hoppas på att tove, erik och reza stannar kvar iaf, dom är ju klart bäst! :) puss! :)

här är alltså dagens outfit, väldigt dålig bild, men den får duga XD
<3 jeansleggings från vero moda, ca 250 kr
<3 vita tygskor från skopunkten 149 kr
<3 sött linne från bik bok ca 249 kr
<3 jeansjacka från cubus, REA :) 399 kr
<3 diadem från gina 39 kr

Kommentarer♥
Postat av: Stina

Gulligull Eila :D<333

2009-11-09 @ 09:51:55
URL: http://stinissundstrom.devote.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0