plugg

hej på er, har inte bloggat på ett tag och det är pga en massa läxor, inlämningar och prov :/ men vill inte svika bloggen och er läsare :D så jag skriver ett litet inlägg idag ändå :p
skoldagen har varit jätteskön, vi såg på film hela dagen och slutade ganska tidigt :) fick även reda på mitt matteprov idag och, fick mvg så nu är jag jättenöjd!! :D (man måste väll få skryta lite ibland va? haha XD) har även börjat träna regelbundet igen!! :) var på ett core pass i måndags och igår var jag på ett spinning pass så nu är jag igång igen!! :D nä, nu ska jag fortsätta med pluggandet, men sen ska jag unna mig att se lite tv och dricka varm choklad :D hihi, kram på er alla! :)

I <3 hot chocolate  ;p

Kommentarer♥
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hihi mm..måste lämna tillbaka det nu :(



Allt bra? <3

2009-11-12 @ 23:13:09
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0